fredag 3 februari 2012

BLOGGAT OM.

Postade igår i min egen blogg IT'S A WHITE MAN'S WORLD. där jag tog upp Tuttrevolution, vilket gott nog ledde till tillökning på Facebook & Bloglovin'. Varmt välkomna! Lade just till min post här i högermenyn där du för stunden finner 14 olika TR-poster i diverse bloggar. Uppmanar er alla att skriva några ord samt länka hejvilt för ökad medvetenhet & fler rättvisesugna medlemmar att deltaga. Brukar jaga upp dessa poster via Google, men för att göra det desto mer simpelt & inte riskera att jag missar din text får du gärna meddela då du har skrivit ett inlägg så att jag kan länka för en vidgad TR-rymd. Om du ej äger blogg eller hellre vill publicera ditt skrivna i denna blogg - please do! Maila in texten till Tuttrevolution@live.se & jag publicerar den under kategorin MEDREVOLTÖRER så snart jag får tillfälle.

Kom ihåg: vi skapar detta tillsammans.


JOINA PÅ FACEBOOK: TUTTREVOLUTION.

Inga kommentarer: