tisdag 15 februari 2011

SEE-THROUGH-HATET.

I fredags mailade jag ASOS.com angående BH-fotot jag skriver om i MODELL & MISSFOSTER.. Jag agerar missnöjd kund som har mottagit en vara med genomskinligt tyg, vilket hon inte var beredd på då det inte var vad hon beställde. Hon är mycket missnöjd för hon hatar verkligen see-through! "Why do the picture lie, & how can we fix this?" avslutar jag meddelandet.

ASOS.com hävdar att dom besvarar frågor & dylikt inom 6 timmar. Att det ibland kan dröja lite längre & gå över tiden kan jag förstå, men nu har det gått det dubbla i timmar. Alltså, jag har väntat 12 arbetstimmar på svar & har ej något fått. Dyker ingenting upp i inboxen imorgon så skickar jag ett nytt, för jag är mycket nyfiken på hur dom hanterar att dom förställer varor felaktigt på sina bilder. Vad händer när någon får någonting som denne inte har beställt? När bröstvårteretuschen inte är applicerbar på verkligheten & hemsk see-through är ett faktum.
/Marielle.

HAR DU OCKSÅ EN TEXT DU ÖNSKAR SPRIDA? SKICKA IN DEN TILL TUTTREVOLUTION@LIVE.SE

JOINA: TUTTREVOLUTION.

3 kommentarer:

Ida sa...

Väntar med spänning på svaret! :D

Obfleur sa...

Haha! Genialiskt :D Ska bli spännande att läsa deras svar (om du nu får något)!

General Alfa sa...

Hur gick det med svaret?