ASOS.com hävdar att dom besvarar frågor & dylikt inom 6 timmar. Att det ibland kan dröja lite längre & gå över tiden kan jag förstå, men nu har det gått det dubbla i timmar. Alltså, jag har väntat 12 arbetstimmar på svar & har ej något fått. Dyker ingenting upp i inboxen imorgon så skickar jag ett nytt, för jag är mycket nyfiken på hur dom hanterar att dom förställer varor felaktigt på sina bilder. Vad händer när någon får någonting som denne inte har beställt? När bröstvårteretuschen inte är applicerbar på verkligheten & hemsk see-through är ett faktum.
/Marielle.
HAR DU OCKSÅ EN TEXT DU ÖNSKAR SPRIDA? SKICKA IN DEN TILL TUTTREVOLUTION@LIVE.SE
JOINA: TUTTREVOLUTION.
JOINA: TUTTREVOLUTION.
3 kommentarer:
Väntar med spänning på svaret! :D
Haha! Genialiskt :D Ska bli spännande att läsa deras svar (om du nu får något)!
Hur gick det med svaret?
Skicka en kommentar